Live chat på din hjemmesiden øger din konvertering med 30%

Få mere ud af trafikken på din hjemmeside med Live Chat

Du kan nu få live chat på din hjemmeside hos Orango i samarbejde med Crowdio

Undersøgelser viser, at forbrugerne der køber online, foretrækker at få kontakt med et menneske, før de i sidste ende køber. Virksomheder der bruger live chat på deres hjemmeside eller i deres webshop rapporterer i gennemsnit en stigning i konverteringsraten på 30%.

Crowdio online chat hjælper din virksomhed til dialog med mulighed for at sælge til dine webbesøgende – den besøgende fastholdes og salgsmuligheden optimeres.

Brug egne medarbejdere eller Crowdio’s specialiserede agenter til online chat support 24 timer i døgnet

Crowdio er en dansk virksomhed og har specialiserede chat-agenter, der kan passe din chat 24 timer i døgnet. Du kan selv håndplukke de bedste agenter og lade dem svare chatten, når du/I ikke selv kan, fx aften og weekend. Chat-agenterne bliver certificeret af Crowdio til at besvare henvendelserne på din hjemmesides live chat og skal bestå en prøve for at blive klar.

Du sætter selv prisen pr. chat og et budget for, hvor meget du ønsker at bruge pr. måned.

Reference

LaserTryk.dk med Crowdio chat vinder E-handelsprisen
E-handelsprisen er årets konkurrence for alle e-handlere i Danmark, hvor de bedste danske webbutikker kåres i 12 forskellige kategorier. Juryen består af 63 eksperter i e-handel, der lægger vægt på forretningsidé, resultater, brugervenlighed, brugerinvolvering og synlighed. Crowdio live chat styrker alle ovenstående parametre for e-handelsvirksomheder.
– og den bedste B2B virksomhed i 2015 blev LaserTryk.dk med Crowdio live chat.

Til B2B-vinderen, LaserTryk.dk – var følgende ord med fra juryen: I et ekstremt stærkt felt stikker Lasertryk næsen frem med en skarp profil og strategi, der har gjort det traditionelle trykkeri online. Det er sket med fokus på e-købmandsskab, der har givet fordele for kunderne og en løbende optimering af forretningen, som har givet utrolig flotte resultater.

Der er ekspanderet til flere lande med flotte vækstrater, samtidig med at der er genereret overskud, så Lasertryk kan fortsætte med at være innovative og introducere nye spændende produkter. Vi er imponeret over gejsten og de flotte resultater.

LaserTryk.dk bruger Crowdio chat til deres online kundeservice
Danmarks største online trykkeri har i flere år brugt chat-funktion til deres online kundeservice med egne folk i den almindelige åbningstid, men ønskede større ordretilgang efter kl.18 og i weekenden, hvor kunderne typisk handler online.

LaserTryk.dk valgte Crowdio live chat
LaserTryk.dk har derfor valgt at videreudvikle deres kundeserviceprofil til døgnsupport med Crowdioʼs chat agenter. Med Crowdio live chat sikrer LaserTryk.dk, at de har bemanding på deres online kundeservice chat hele døgnet. Hos Crowdio får man en gratis live chat funktion og man kan dertil benytte Crowdioʼs chat agenter til at passe chatten, når egne medarbejdere har fri eller har travlt med andre ting i virksomheden.

Med Crowdioʼs chat agenter har LaserTryk.dk øget onlinesalget
Med Crowdio live chat som online kundeservicefunktion på LaserTryk.dk er konverteringen af besøgende optimeret betydeligt.
Ved at bruge Crowdioʼs chat agenter efter normal åbningstid, er ordreantallet i dette tidsrum steget med 10,27% og leadgenerering via chatfunktionen er steget med 17,20%.

Som aftenens vinder selv siger:
”Det er en holdsejr, og jeg er ikke i tvivl om at Crowdio chat-agenterne i den forbindelse har været medvind i sejlene, med døgnbemanding og chat på alle mulige og umulige tidspunkter.”
– Rasmus Linnet, Kundeservicechef hos LaserTryk.dk

Analysen er foretaget på 633 live chats besvaret af Crowdioʼs chatagenter i perioden d. 10 februar til d.30 marts 2015
Analysen viser, at ved at de besøgende på LaserTryk.dk har mulighed for at stille deres spørgsmål i købsøjeblikket, er ordreantallet steget med hele 10,27%.

Hvad har Crowdio gjort for LaserTryk.dk?

  • 24/7 chat support, leadgenerering og salgsguidance
  • Bidraget med at videreudvikle deres unikke kundeservice profil med døgnsupport
  • Optimeret konvertering af besøgende på hjemmesiden

Stigning af ordreantal: 10,27%
Stigning af leadgenerering: 17,20%

Priser

Du kan få et standardtilbud sendt med det samme ved at trykke på knappen ovenfor. Vi kan opsætte og indstille en Live Chat funktion på din hjemmeside for 2.999 kr. Prisen inkluderer efterfølgende fri support, hvis du ønsker at ændre dine indstillinger. Du kan også tilkøbe pasning af agenter, så din hjemmeside eller webshop bliver betjent i døgndrift. Alle priser er ekskl. moms.

Vælg Live Chat fra Orango:

  • Live Chat øger i gennemsnit din konverteringsrate med 30%
  • Online chat support 24 timer i døgnet via agenter mulig
  • Du vælger selv din pris per chat og sætter dit månedlige budget
  • Orango sørger for installation på din hjemmeside
  • Vi anvender det danske chat system Crowdio
  • Du får en fast konsulent, som sikrer din tilfredshed og hjælper med at udvikle din digitale forretning
  • Vores løsninger er målrettet til at dække behovet hos mindre og mellemstore virksomhede
  • Vort vigtigste mål er at skaffe dig flere nye kunder på nettet – Turning Web into Business!